Bakels Senior streeft naar een optimale relatie met haar afnemers. Hieraan liggen een persoonlijke benadering en een kwalitatief hoogwaardig serviceapparaat ten grondslag.

Klantenservice

Klantenservice, in de meest brede zin van het woord, is één van de kernactiviteiten van Bakels Senior.
Wij bieden onze klanten:

  • BreadContinuïteit en zekerheid
  • Kwalitatief hoogwaardige en veilige producten (klik hier voor assortimentslijst)
  • Technische ondersteuning
  • Flexibiliteit
  • Tailor made oplossingen
  • Productontwikkeling (klik hier voor R&D)
  • Persoonlijke betrokkenheid
  • Kennis van zake en expertise.

Verkoop- en adviesteam

Bakels Senior beschikt over een gekwalificeerd verkoop- en adviesteam dat, ieder in zijn eigen regio, verantwoordelijk is voor de verkoop van het Bakels-assortiment en het realiseren van het serviceniveau dat door de organisatie wordt voorgestaan. (klik hier voor regiokaart).

Criteria waarop bovengenoemde buitendienstmedewerkers zijn geselecteerd zijn betrouwbaarheid, klantgerichtheid, commercieel inzicht en vaktechnische kennis.

Deze aspecten worden op regelmatige basis intern geëvalueerd en additioneel ondersteund door middel van training.

Het is hierdoor dat dit team de uitdaging aan de hooggespannen verwachtingen van onze afnemers te voldoen, met enthousiasme en vertrouwen, aangaat.

Test- en demonstratiebakkerij

01Ter ondersteuning van het verkoop- en adviesteam beschikt Bakels Senior over een up-to-date test- en demonstratiecentrum waar naast productontwikkeling ook groepen klanten kunnen worden ontvangen voor informatie-overdracht en demonstraties.

Het team proefbakkers zal u tevens bij telefonische vaktechnische vragen van dienst zijn. (klik hier voor foto's van de testbakkerij / proefbakkers)

Kwaliteitsdienst

Het kwaliteitsniveau van het Productieproces bij Bakels-Senior NV wordt nauwlettend bewaakt door in eerste instantie de medewerkers in de productieafdeling en daarna de kwaliteitsdienst. De kwaliteitsdienst staat hiervoor in directe verbinding met productie- en productontwikkelingsafdeling. Alle producten worden in onze proefbakkerij getest voordat ze de fabriek verlaten.

De kwaliteitsdienst is tevens verantwoordelijk voor de HACCP, ISO 22000-2005 en BRC-issue 6 systemen. Voor deze systemen is Bakels Senior-NV in het bezit van certificaten die middels externe audit door Lloyd's Register zijn behaald. ISO 22000 staat voor ISO 9001 + HACCP + voedselveiligheid en is het meest recente kwaliteitssysteem (sinds 2005) wat specifiek is ontwikkeld voor levensmiddelenbedrijven. Kwaliteit en voedselveiligheid is bij Bakels Senior-NV geïntegreerd in de totale organisatie van directie tot op de werkvloer.

Middels deze systemen garanderen wij de hoogst mogelijke kwaliteit van onze producten.

Verder draagt onze kwaliteitsdienst zorg voor productspecificaties (inclusief GMO, ALBA allergenen en voedingswaarden), klachten afhandeling, wijzigingen in wetgeving, advies aan klanten, etc.

Voor meer informatie zijn wij u gaarne van dienst.